maanantai 14. lokakuuta 2013

Olipa kerran erilainen syntymäpäivä...




Hellurei!

Mitä teille kuuluu?

Mulla on loma mutta olenpa sen täyttänyt omalla työnteolla - hieman toisenlaisella kuin arkena....
Vaikka sisältää sekin vähän askartelua! :-D Niinpä jaan projektini myös teille, koska se on myös syy, miksi minua ei ole paljoa täällä näkynyt!

Elokuussa vietin syntymäpäivääni haastamalla itseni toteuttamaan 38 ystävällisyyden tekoa ympäristööni - ihan kaikessa hiljaisuudessa. Yksi päivän projekti syntyi Hämeenlinnaan Aulangon puistometsän pitkospuille, jonne asetin mm. rasian jossa luki: KIRJOITA UNELMASI TAI SE HYVÄ MITÄ HALUAT MAAILMALLE LÄHETTÄÄ.

Kolme kuukautta myöhemmin yli sata ihmistä on kirjoittanut unelmansa, ajatuksensa ja olen kokenut, että en voi jäädä hiljaisuuteen niiden kanssa. Projekti on ollut itselleni merkittävä ja yllätyksellinenkin. Talvi tekee tuloaan ja olen halunnut näin siirtää pitkospolun virtuaaliseen maailmaan luomalla Facebook-sivun.

Olen parasta aikaa suunnittelemassa itselleni toiminnallista joulukalenteria samaan tyyliin kuin oli synttäritempaukseni. Haastan teidät mukaan! :-D

Lisätietoja
https://www.facebook.com/koska.rakastan?ref=hl


Ihanaa maanantaita ja tätä viikkoa teille kaikille!

Terveisiä pöydän ääreltä, jossa äiti naputtaa koneella ja kolme lasta askartelee... ;-)

<3 Rina



Ei kommentteja: