maanantai 13. elokuuta 2012

Kesän mennen syksyn tullen

Helou Hyvät Lukijat,

joita näyttää vierailevan hämäläisittäin hiljaseen mutta siihen nähden, että en ole juuri tätä mainostanut, on aika moni kuitenkin tämän löytänyt! HYVÄ NIIN!!

Aivan ensimmäiseksi Kiitos Helena kannustavasta kommentista ja palautteesta - se oli sarjassaan ensimmäinen! ;-D  Oli todella ilahduttavaa löytää se tänä aamuna kun höm- kahden kuukauden jälkeen kurkistin blogiini. (Kyllä! Olen lomaillut ja ollut myös poissa maisemista)

Palaute kannustaa minuakin jatkamaan tätä blogia ja arkistoimaan ideoita!  Lomailtu on kesä ja monta kertaa olen ajatellut että kuinkakohan innostuisin tätä vielä jatkamaan kun päässä on kaikenlaisia asioita mitä haluaisi tehdä. Toisenlaisen luovuuspureman olen saanut sivustosta nimeltä www.pinterest.com - käykääpä kurkkaamassa! Rehellisesti sanottuna olen aivan totaalisesti hurahtanut siihen ja näen myös tehtäväkseni antaa pienen varoituksen poikasen... hah haa! Että voi ideoiden maailma olla ihana ja innostava! Pinterestistä löytyy kaikenlaista askarteluista sisustukseen ja organisointivinkeistä vaikka siihen kuinka kypsentää kanamunia uunissa. Ja viisauden sanoja ja mietelmiä joita minä kerään sydämeeni - jospa sitä kasvaisi elämän viisautta.

Itse olen Pinterestin myötä innostunut kokeilemaan myös joitakin asioita kuten tehnyt terassille puulavasta pienen ruokapöydän yms. ja poiminut ideoita myös päiväkotiin joita aion toteuttaa. Hauskaa on myös kuinka jonkin idean näkeminen työstää jotakin uutta ideaa. Huvittavaa myös löytää ideoita joita tietää "itse oivaltaneensa" mutta niin ovat jotkut muutkin toisella puolella maailmoo... Hetken tässä myös pohdin pitäisikö minun ihan ruveta pitämään tätä(kin) blogia englanniksi mutta pitäydyn ainakin toistaiseksi suomen kielessä -se on niin herkullinen.

Tarkoituksenani oli liittää tänne kuvia tuuliviireistä joita askartelin päiväkodissa viime viikolla lasten kanssa mutta kauhukseni olen hukannut muistikortin johonkin varmaan paikkaan. Sen löytymistä odotellessa testaan kuinka poimimani ideat Pinterestistä siirtyvät tänne... Ihana olisi että voisin liittää kansion jota kokoan Pinterestissä tähän blogiin mutta enpäs ole saanut vielä tolkkua siitä miten se tapahtuu.  Testing, testing one, two, three...

Sateenkaari paperiaskartelu: http://www.digu.com/pin/tqwdajhptwzdo

Elon arkea ja juhlaa teille kaikille! <3






Ei kommentteja: