maanantai 10. syyskuuta 2012

MAALATAAN!

 
 
IHANA MAALAUSPROJEKTI
 
Tässä eskareiden kanssa aloitettu maalausprojekti josta olen ihan into toleranssi (keksin juuri uuden termin innostukselle, niitä ei voi olla liikaa kun on ihan ihku fiilis jostain taiteilusta! Kai JOKU ymmärtää mua?!!!!??? ;-) Tämä oli niin hauskaa!
 
Tämä projekti ei siis ole vielä lopussaan mutta kun olen niin ihku niin en malta olla jo laittamatta näitä kuvia ja niin, olen huomannut myöskin, että on paras kutakuinkin yrittää siirtää näitä juttuja blogiin sitä myötä kun tehdään kun muuten pian lopahtaa tämä arkistointi kun tulee eteen liian iso urakka.
 
Mutta projektiin. Saimme siis tuunattavaksi  alla olevan Tampere-taulun. Se on nyt haudattu värien alle! Ihana kyllä oli kun kysyin eskareilta, että mistä arvelevat kuvan olevan niin tuli useammasta suusta kovaan ääneen AMERIIIKKAAA!  No niin, säteilevä se on tämä Suomikin! Kaikki eivät tienneet käyneensä Tampereella mutta kun mainitsin Särkänniemen niin johan. Mut nyt mä olen hiljaa ja katsokaa kuvia!
 
Tätä oli paikalla tekemässä 7 eskaria. Tarkoitus on vielä jatkaa työtä, katsotaan mitä siitä vielä syntyy viimeistelyssä! En varmaan laita niitä kuvia sit tänne. ;-)  

 


 



 
 
 
 
 
 

 
 

 



 

 
 
 
 
Maalataan! Meillä maalauspohjana oli nyt tällainen ISO käytöstä pois jäänyt taulu.  Lapset voivat tehdä oman taideteoksensa myös esim. paksulle pahville, puulle/vanerilevylle, kenkälaatikon kannesta saa  myös hyvän canvastaulun! Eikun tuumasta toimeen. Munkin tekis mieli tehä ihan ihku  oma taulu pitkästä aikaa...
 
 Laittakaapa kommenttia ja kertokaa omia vinkkejä jos tulee mieleen! Hiljaisia kävijöitä täällä näyttää käyvän päivittäin, mutta sekin on toki sallittua ;-)
 
Taiteilun iloa!
Rina


Ei kommentteja: