keskiviikko 29. marraskuuta 2017

INTOLAN JOULU





Hello!

Kyllä mulla menee ihan hyvin, vaikka täällä Sydämestä Sormenpäihin sivulla olen viimeksi postaillut  vappua, huh heijaa! :D 

Elämäni yrittäjänä viimeiset kaksi vuotta on ollut täynnä monenlaista! Iloitsen siitä, että olen saanut pitää Verkatehtaan Arx-talolla Art Café Intolaa, järjestää lasten taidesynttäreitä ja ohjata myös aikuisten naisten luovaa ryhmää. Erilaisia tapahtumia on myös enempi tänä vuonna syntynyt. Ihana-lehteenkin teen edelleen juttuja ja aika monta kuvaa on myös, mitä olen ajatellut tänne vielä laittaa. 

 Nyt lauantaina on ensimmäinen Intolan Joulu - tapahtuma. Olen siitä kovin innoissani, koska käsityömyyjäiset tuo kokoon useampia luovan alan tekijöitä, joihin minulla on ollut ilo tutustua Intolan kautta. Moni tulee myös myymään tuotteitaan ensi kertaa. Itse olen myös myymässä mm. betoni - ja huovutustöitä. 

Lisätietoa tapahtumasta löytyy Facebookista: Intolan Joulu: https://www.facebook.com/events/125197658241959/

Tervetuloa mukaan tunnelmoimaan, tutustumaan ihanaan Arx-taloon, leppoisaan Art Café Intolaan ja nauttimaan myös elävästä musiikista! 

Ilon kautta,
Rina 




Ei kommentteja: